Min plan

Jag har inte läst på så mycket än, väntar fortfarande på leverans av två böcker om 5-2-dieten, men redan verkar det finnas frågetecken eller olika tolkningar av hur man ska räkna tiden på fastadagarna.
En del räknar fastan som 24 timmar vilket i praktiken innebär att man kan äta middag kl 17 ena dagen, äta max 600 kcal (500 för kvinnor)  fram till middag nästa dag strax efter 17.
Själv kommer jag följa idén att fastan är från att jag går och lägger mig dag 1 till när jag vaknar dag 3.

Vilka dagar som jag fastar på planerar jag vecka för vecka.

Kommentera

